Sdtcnts mrveknblt doktorum sabit ama aşırı yoğun ebem zaten 20.haftada gel dedi ama işte doktorum kontrollerde tahlil istemedi hiç ondan sordum
mrveknblt Sdtcnts Aa anladım siz sorun o zaman bazen unutabilir diye ben söylüyorum doktoruma. Onlarda yoğunlar haklı olarak takip etmek zorunda ama tek hastalarız biz değiliz ki 🤷🏻♀️ siz hatırlatın bence
Sdtcnts Ozgrrr evet baya erken 16. Bana hemşire bebeğin hareketini hissedince gel dedi ben 18 net hissettim ama yine 20 de yapacam herkes öyle yapmış