27+0da 1057
28+0da 1180
30+3e gittim 31+3 göründü 1800
31+3de gittim 32+3 göründü tam 2 kilo
34+3de haftasıyla uyumluydu önde veya geride değil dedi doktorum 2400 çıktı ama 3 haftada 400 gram acaba az mı diye düşünmedim değildi o dönem
36+1de 2978 olmuştu. Şuan 37yim yarın kontrolüm var zaten hafta da 38de sezaryan olacağım.
Bebeklerin anne karnında da büyüme atakları oluyormuş bazen çok hızlı bazen yavaş kilo alabiliyorlarmış. O yüzden çok kiloya takılmayın doktor haftası iyi dediyse kilo ve boy birazda genetik bir durum. Önemli olan sağlıklı olmaları 💕