zehranurr bende bişey sorucam size 😢ben 3 gündür yeni başladım demir ilacına ama ishal yaptı bende genelde kabızlık yaparmış herkes öyle yazmış normal yan etki olarak yazıyor internette ama bıraksam mı ilacı yoksa devam mı etsem emin olamadim bir kaç doktor yorumu okudum vücut bir süre sonra ilaca alışınca yan etkisi kayboluyormus doktor kontrolüme 2 hafta var haftaya sağlık ocağına gidicem sorucam ama şuan içip içmeme konusunda kararsız kaldım