Bu postu birgün açacak olmak hayal gibi gelse de inanın zaman nasıl geçiyor? aynı bedende gerçekten son gününüz mu? Artık kucağımda mi olacak düşünceleri insana uyku bile uyutmuyor heyecandan 🙆🏻♀️ az da olsa buruk içim niye blmyrm ama hem evladima kavusagim için çok mutluyum hem de artık aynı bedende olamayagiz dye son hamilelik duygusalligimi yapıyorum sanırsam 😂😥 Bilenler bilir normal doğum için çok direndim son anda doktor değişmeyi bile düşündüm (değiştirdim de😂) ama sıfır sancı sıfır açılma+catimin aşırı dar oldugunu bir hafta on gün beklersek bile sancinin gelmeyip sadece suni ile başlatılacağını ama onda da bebeğin başı yukarda olduğu için en son çare gene sezeryan ihtimali olduğunu duyunca dünyam başıma yıkıldı 🤦🏻♀️ çünkü tam iki kere boş yere çatı muayenesi oldum yanarım da ona yanarim 😂 velhasıl kelam ben gene direttim normal doğum olsun diye kayınvalidem ve annem asla izin vermediler doktorum da bize bıraktı herturlu denerim ben elimden geleni yapacağım snn kararin dedi(öbür doktorum direk sezeryan demişti) oy birliğiyle yarın için sezeryan günü aldık saat 10.00 da hastanede olacağım belki bu postu acacak zamanım olmaz diye bugünden paylaşıp dua isteyeyim dedim doğumun her türlüsü annelik her zaman bunu savunmuşumdur birisi o an acı diğeri sonradan ama sonunda minicik bı el göz bize bakınca hepsi silinecek inanıyorum 🥰 bu gece uyuyamam heralde heyecandan hala yemek bile yiyemedim içim icime sığmıyor sizlerden dua istyrm sağlıklı bir şekilde evladima kavuşmak için Allah’ım kimseyi o darda koymasın herkesin yavrusunu sağlıkla bağışlasın kusura bakmayın uzun oldu heycandan ne yazdığımı bile bilmiyorum 😍 ayriyeten bir sorum olacak belden igneli olacak sezeryanim acaba en son kaçta yemek yiyebilirim doktoruma sormayı unuttum bilgisi olan yazabilir mi birde ben düz yatınca kalbim cookk çarpıyor ameliyat masasında nasıl olacak başımızı kaldirmamiza izin veriyorlar mı yani altına destek falan simdidien teşekkür ederim 🥰🙆🏻♀️🙏🏻❣️❣️