Aydemir Arkadaşlar ben 2li tarama testi yaptırdım, bugün sonuç temiz çıktı. 3lü ve 4lü de varmış sanırım pekala onlar ne oluyor ve 2li den sonra onların olumsuz çıkma ihtimali var mı, mutlaka yaptırılmalı mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.. Şimdiden teşekkürler 😊
Mavi1 Aydemir merhaba ben 2’li taramaya girdim, doktorum 3’lü ve 4’yü gerek görmedi zaten yaptırmak istemiyordumda, detaylı için gün aldım onu bekliyorum, 2’li taramanız iyiyse gerek yok diğerlerine bence.
Cansu10 Aydemir 2li temizse hiç diğerlerini yapıpta strese sokma kendini derin canım benim 2li temizken 3lüde risk çıktı ama devlet hastalerinde genelde hepsini yaptırıyorlarmış 3lü ve 4lüde yanlış sonuç çıkma olasılığı çok yüksekmiş
oykuannesi Benmde iki Aydemir benimde 2 li temiz cıktı. Doktorum gerek duymadı halbuki yaptıracaktım 😂 öle diyince yaptrmadm artık. zaten detaylıda hersey cıkıyomus😇
Aydemir Mavi1 bende yaptırmamayı düşünüyorum fakat yine de bilgi almak istedim çok teşekkür ederim. 😊
Aydemir Cansu10 anladım çok teşekkür ederim özele gidiyorum ben 2liyi doktor istedi yaptırdım temiz çıktı diğerleri hakkında birşey demedi 3 hafta sonra tekrar bilgi alırım ama dediğiniz gibi yapmamam daha iyi. İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız evladınızı 😊
Aydemir oykuannesi o zaman zaten düşünmüyordum yorumlardan sonra biraz daha karar verdim yaptırmamaya çok teşekkür ediyorum 😊
Cansu10 Aydemir özele gittim bende sonuç riskli çıkınca 2liye baktı ve ulturosonda baktı herşey normal dedi 3lüyü yaptırdım diye kızdı bana ☺️ İnşallah hepimiz sağsalim alırız bebişlerimizi kucağımıza
Aydemir Cansu10 boşuna olmuş o zaman yaptırman doktorun de dediği gibi hem risk çıkıyor, hem risk yok. Sıkıntı stres boşu boşuna üzüntü. En iyisi detaylı artık onu bekleyeyim bende 😊
Aydemir [bilinmeyen] genel görüş olarak sanırım 2liden sonra 3lü 4lü gereksiz görülüyor. Çok teşekkür ediyorum valla bilgiler için 😊