Merhabalar normal dogumdan sonra kaç gün içinde kendimi toplar normal hayatıma devam ederim acaba ? Mesela dogumdan 15 gün sonra görümcemin nişanı olacak ona göre ayarlandı. Nişan benim evimde olacak ama ben bir şey yapmıcam yani sadece kapımı açıcam geri kalan her şey tüm işler kayınvalidemler halledecek ben bebekle ilgilencem sadece iş yapmıcam. Ama acaba iyi olur muyum nasıl olurum diye dusundum. Tecrübeli anneler beni aydınlatsın lütfen