İlk gebeligim 36+6 bugun bebegim 3 gündür çok sert karnımda yarın dr randevum var hareket var Sadece daha sakin bazen degişiyor bide karnımın göbek deligimin ust tararınfa boyle yırtıp kemik cıkıcakmış fbi agrı var normal mi bunlar de sordum bebegin bi yeri gelıyodu dedi biraz stresliyim bu aralar karnımın bu kadar sert olması normal mi yardımcı olun lutfen baska bi problem yok haftada 1 kontrole gdyrm