Bbtaan evet kalıp olarak öyle 2 yasında oğlum için 5 numara kullanıyordum 6 alacagım. Ama Yeni doğan için 1 numara ilk kullanıma uygun bence. Oğlum 3100 doğmuştu kızımda o civarlarda olursa sorun yasamam. Ama sizin bebeğiniz ne kadar doğar tabi siz ona göre bakın olmadı 2 alırsınız