Busra_y sicaktandir, bu yanginlar psikolojimizi bozdu ondandir. Normalde calisan biriyseniz gebelik nedeniyle evdeyseniz ondandir. Calismiyor olmak beni psikolojik olarak kotu etkiliyor mesela hep yorgun gibi olurum ama bi is olsun nasil gelir enerjim 😀