bizim yatak da kraft ama tam modelini bilmiyorum açıkçası ;) yatagin iskelet sağlamlığından cok memnunum biz geniş modeli tercih etmistik kızım cok dönerek yatiyor yan bile yatsa rahatsiz olmuyordu. bizde tek sıkıntı daha kızım 4 aylik civarında iken ust asma yatağı egrilmisti firmada kullanıcı hatası demisti üzerindeki ağırlık yatak ve bebekle 7-8 kg bile değildir bi onda sorun oldu ama onun dışında çok memnunum 4 yasinda hala icinde rahatça yatiyor