Merhaba anneler tiktokta denk geldim hamile bi bayan 37+1im yani 38 haftanin icindeyim sezeryan olacagim haftaya 39 oluyo haftaya dogum yapacagim yazmis nasıl oluyo anlamadım kafam karıştı bende sezeryan olacagım bilgisi olan anlata bilirmi acaba hicbişey anlamadım 😂