Hareketler bazen bebeğin pozisyonundan bazen plesentanın yerleşim yerinden dolayı o haftalarda çok hissedilmeyedebilir.Ben 25. Haftamdayım son bir aydır daha iyi hissediyorum hala aşırı canımı acıtacak kadar bile hissetmiyorum çünkü plesentanın yerleşim yeri üst kısımda.Bu yüzden de bebeğim bana yastık üzerinden vuruyor bi nevi.O yüzden sonlara doğru ancak daha güçlü güçlü hissedeceğim gibi duruyor.Bu hissedip hissetmemek de problem edilecek birşey değil zaten doktorumla da istişare ettik😬😊