Syma-ma Hazalmavzer normal doğum olacak inşallah bir sıkıntı olmazsa o yüzden net tarihimiz yok şimdilik her şey yolunda bekliyoruz 😃
Rukiye_kelce Hazalmavzer son 16🌼ama hiç bir belirti yok sadece 36 haftada bebek kafasını yerleştirmiş. Doğum kanalında demişti. Nst de sıfır sancı çıkıyor. Kesin bu gittiğimde de Sancı çıkmaz😄
Caglaokan76 Son 14 yarın kontrolümüz var geçen hafta basi kanala yerleşmeye başlamıştı dedi ama bakalım 2900dük yarın ne diyecek merak ediyorum artık sağ salim kavuşmak istiyorum ne kadar zormuş yaz hamileliği 😏😂
Hazalmavzer Caglaokan76 yarın bizede haber ver buradan canım insallah acilman olmistirda bi kac gune gelir bebisin 🤰🧡
Milenka Caglaokan76 doktoruma sordum kanala girmiş mi diye. Pozisyon uygun ama sancılar ile birlikte kanala girecek dedi. Bekliyoruz bakalım Son 6
nikoland Hazalmavzer hayır benim tamamen karnımda oluyo karnıma ağrılar giriyo üşütmüşüm gibi birde kalçama bıçak saplanma acısı oluyo herkesin farklı oluyormuş sancı şekli
VeraVrea Son 17 🐣 ama 38 dolunca her an gelebilir kırı tamamlamak gibi bir derdim yok. Sezeryan istersem 39+0 da yani 12 ağustosta alabilirmis
Hazalmavzer VeraVrea sezaeyanda iyi ama olsun yinede bekle belki normal dogum yaparsın iyilesmen daha hızlı olur insallah bendd normal dpgum yaparim cok merakla bekliyorum 19 günü 🥴😬🤭😂
TA1234 Hazalmavzer son 20 günüm kızlar ayaklarım çok şişti gece uyurken havada tutuyorum iniyor ama gün içinde balon gibi oluyor böyle bi sorun yaşayan var mı? Doktora sormayı unuttum 10 gün sonra gidicem kontrole
Hazalmavzer TA1234 benimde gunduzleri oluyor canım doktorum sıcakdan olduğunu soyledi tuzlu seyler tuketme bol bol su iç yuruyus yap yarim saat aksamlari serinde benimde 2 hafta once cok sisiyordu simdi pek sismiyor davul gibi olmustu ama normalmis zaren son haftalarimizdayiz
Kubra_123k Benim son 18 iki gündür bel ağrım çok var ve karnımda sertleşme oluyor vajinada ağrı gibi bıçak batması gibi oluyo karnımda sanki hafif hafif sancı oluyo gibi böyle valla bi değişik bişeyler işte 😂😂
Hazalmavzer Kubra_123k bendede bpyle seyler oluyor alıştım artık 19 gün kaldı bu gece itibari ile bakalım 2 gün sonra doktora gidicem altdan muane eder heralde artik o zaman ne söyler sizede yazarim buradan sizin bebek dogum kanalina girmismi acava onanmi boylr oluyor