yasolinn Hanımlar bugün detaylıya girdim ama bebeğin pozisyonundan ötürü ölçüm yapılamadı bişeyler ye 1 saat sonra tekrar bakalım dedi napmam gerekiyor çikolata falan yedim ama bilgisi olan yazabilir mi?
anneyimmm_ yasolinn dr a girmeden bi on beş dk önce çikolata yedim bi de iki üç dk kala 😂 adam sergiledi resmen ne var ne yok 🙈
yasolinn zehranurr hazır olandan mı şu an hastanedeyim eve gitme şansım yok alıp içsem onun fayfası olur mu ki
yasolinn Sosyalmom bişeyler ye öyle gel dedi girmeden önce de yemiştim şimdi de yedim ama yapabileceğim başka bişey var mı diye sormak istedim
yasolinn Yamacin-Annesi Sosyalmom Yamacin-Annesi dediklerinizi yaptım ama yine de göstermedi yarın yine gideceğim
Aybuss yasolinn Eve Gidince kesin hareketlenir 🙄 Benimde başıma geliyor doktora gidince uyuyor eve gelince beni dövüyor resmen..