miniksevdamm valla tek başıma yuruyemiyorum ayaklarım taşımıyor artık beni o yüzden eşimin olduğu zamanlar akşamları onunla çıkıp yürüyoruz o olmadığı zaman çıkamıyorum haftada 3 yada 4 kere falan anca yani. Ama evin içinde çok hareketliyim yattigim yerde bile çoğu zaman bacak aç kapa hareketleri yapıyorum.