miniksevdamm ilk 3 ay düşük riskim vardı benmde cok yuruyemedim yattım hep ama sonrasında günlük en az 1 saat yürüyüşe başladım suan 28+5 oldum günlük 1 1.30 saat kadar yürümeye çalışıyorum. Tabii güneşte çıkmıyorum disari akşam saatlerinde çıkıyorum eşimle. Gunduz de ev içinde yürüyüş yapıyorum dengeliyor. Bence gec kalmış sayılmazsın sende 40 dk 1 saat ile başlangıç yapsan sonra kendiliğinden ilerletirsin saatleri. Ben bundan sonra daha da arttiricam normal düşünüyorum bende inşallah 😊