Iscn Merhabalar 31+1 deyim 2 gundur bi anda sancılar başladı duzenlı değil 2 dakıka yada hemen girip çıkma şeklinde oluyor daha once haftada 1 fln oluyordu bu haftalarda bir anda böyle başlaması normal mi sizce sizlerde de oldu mu☺️
Merve-1109 Iscn 30+5 im banada oluyor canım yalancı sancı düzensiz ama düzenli olursa beklemeden hastaneye git
Minisimveannesi Bende 31+6yim sanirim artuk yavaala yavas sancilar olcak herhalde dun gece kasiklarimda inanilmaz agri vardi sagimdan soluma zor dondum benim gibi yasayan varmi
Meltos21 Bendede olmuştu 3 gün öncesinde tekrar oldu kontrol edin yinede bugün doktor kontrolünde ilk nstye girdim hafif hafif nstdese çıktı sancım 34 haftalığım bu arada şuan 🙂 bol sıvı alın su 3.5 litre günde 🤙🏼