Susam20 Genellikle kalabalık takımlari istemiyorlar diye biliyorum. Alt-üst, iç zıbın, şapka, eldiven, bez ve penye battaniye koydum ben. Battaniye yaz bebeği kış bebeği diye değişir mesela benimki 7 gün sonra gelecek ve Adanadayım penye battaniye yeterli eğer kış bebeği ise bir de nohut battaniye, polar battaniye vs vermek iyi olabilir.
Çantama 1 penye 2 müslin koydum ben bulunduğum şehir için iyi diye düşünüyorum