Selam anneler benim 1 haftaya yakındır ayak parmaklarım ve topuğum deli gibi kaşınıyo mantar egzamaya dair hiç bişey yok bende ayaklarım tertemiz ama çok kaşıntım oluyo sebebini bir türlü anlamış değilim gebelik alarjisi olabilirmi varmı böyle bişey yada yaşayan anneler.