Merve112 Arkadaslar hepimiz bebişlerimizin cinsiyetini merak ediyoruz doktor bana net bi şey demedi öncesinde yüzük testi yapıp doğru cıkan var mı gerçekten aslında batıl şeyler ama sırf meraktan😊😊
Elsu26 Merve112 benim kız çıkıyor yüzükte ama bizim sıpa kendini bi türlü göstermedi 😂 Perşembe günü gidicem inşallah öğrenirim
Aybarsss Oglumda kizimda tutmuştu cnm simdi tekrar hamileyim daha belli değil..3 farkli kişiye yaptırdım karnimdaki bebeğe 3 de de aynı cinsiyet cikti
Merve112 Elifggnc ipe alyansınızı baglıyosunuz avuc icinden karnınına sallandırıyosunuz sağa sola giderse kız öne arkaya sallanırsa erkek diyolar internette de burda arkadaslar farklı diyor😊
Gururunannesi gul064 ipi geçiriyorsun yüzüğe. Göbeğine biri koyup kaldırıyor. Yüzük sağ sol yaptı mı kız yuvarlandı mi oğlan derler. Bnm yuvarlandı tamamen tesadüf de olabilir tabi. Eğlence maksat . Aynı şeyi ipi iğneden geçirerek de yaparlar 🤣🤣
Merveee34 gul064 yüzüğüne saç telini bağlayıp göbeğinin üzerinde sallıyorsun yuvarlak çizerse kız asagı yukarı hareket ederse erkek 😂 saç teli olmasa ipte olur maksat eğlence 🤣
Gulerrr Saç teline alyansı geçiriyorsun karnının üzerine tutuyorsun sağ salo giderse erkek , dönerse kız
Aybarsss Gururunannesi kendi etrafında daire cizerse kiz cnm …ileri geri giderse erkek bizde böyle yapılıyor…
humasultan3443 Merve112 ben nişanlıyken ve evlendikten sonra yaptım her defasında erkek çıktı gerçekten de oğluşum olcak Allah nasip ederse😊
Btl_ulusal Merve112 ben cinsiyeti öğrendikten baya bir sonra yüzük testi yaptım kız çıktı 🌸 doktorun söylediği cinsiyet de kız