Asknn Kızlar doğumuma 3 hafta kaldı. Doğum parasını alabilmem için herhangi bir yere başvurmam gerekiyor mu? Analık hakkı, rapor parasından bahsediyorum
Masal53 Asknn nüfus müdürlüğüne gidip kimlik için başvuru yap sana geçici kimlik belgesi veriyor o belge ile sgk ya git 232 tl süt parası veriyolar eşinin adına ptt yatıyor… Sonra sosyal hizmetlere git onlarda 300 tl doğum parası veriyor ptt yatıyo
MineLule Asknn Sigortalı çalışıyorsanız zaten çalışamaz raporunuzu muhasebeciniz işlemiştir sisteme e-devlette banka IBAN kaydınız varsa bankaya yatar yoksa PTT ye yatar yine e-devletten takip yapabilirsiniz
Simay2 Asknn iş yerin rapor gönderiyor diye biliyorum SGK ya sonrasında iki parça halinde doğum ve emzirme ödeneği diye hesabına yatıyor. Babaya da doğumdan bı kaç gün sonra süt parası yatıyor 232 TL onun da bı yere başvuru yapmasına gerek yok yatınca mesaj geliyor PTT ye yatıyor sizin için de maaş hesabınıza
Taner91_zemine Masal53 arkadaşım yeni doğum yaptı kimlik artık işlem yapmadan eve kendisi geliyormuş hastaneden herşey ayarliyorlarmis
Taner91_zemine Masal53 evet bende çok şaşırdım şimdi sizin işlemler ffalan var dedim yoo dedi kimlik kendi geliyo eve iki üç güne dedi
Didem_678 Taner91_zemine Alallah Hiç duymadım onu söylüyosundur o zaman bebegin kimliginden bahsediyorum ben yanlış olmasında🙂
Taner91_zemine MineLule arkadaşım devlet Hastanesi’nde doğum yaptı orda var ama özelde varmı bilmiyorum