Hilal20 Ben ciftlisini kullanıyordum ve memnun kalmadım çok çabuk bozuldu ama belki bana denk gelmiştir firma ürünün arkasında durdu o konuda çok memnun kaldım tamir sürecinde mağdur olmayayım diye manuel pompa hediye ettiler çekim gücü güzeldi gogusumude yara yapmadı ama dediğim gibi çabuk bozuldu