Ceylanergen Merhabalar bayanlar ben doğum yaptım 2 gün oldu 2 gündür güzel emiyor bebeğim sütüm de geliyor ama bebeğim kaka yapmadı ilk doğduğun da 4 kere yaptı hastanedeyken eve geldik 2 gündür yok
Masal53 Ceylanergen hastaneye götür muayene etsinler daha minicik çok sancı yapar huzursuzlanır sürekli ağlar 😭
Bebegimizz Ben yenidoğan. Hemşiresiydim üç Güne kadar normal kulak çöpüne zeytinyagno batırıp poposuna minik uyaran verebrsnz pamuk kısmını tek koyarsınız
Ceylanergen Bebegimizz bebeğim aslında emiyor sürekli emziriyorum hafif sarılığı var bir de kaka yapmadı 2 gündür perşembe kontrolümüz var başka neler yapabilirim