Bayan_melek ben buzdolabının kapağında muhafaza ediyorum çünkü ev çok sıcak.hemşireye sormuştum o da dolap kapağına koy demişti.
Genelde aynı saatlerde vurulmaya çalışıyorum ama bazı günler daha erken ya da daha geç vurulmak zorunda kalabiliyorum.hastanede sorduğumda 24 saat içerisinde olduğu sürece bir sakıncası yok saat değişmesinin demişlerdi.