Daniellaa bana yapılmamıştı . 1 hafta küvezde antibiyotik tedavisi gördü bebeğim sonra da taburcu oldu . Diğer hamileliğimde de vardı ama çok şükür geçmedi bebeğe . Maalesef bu hamileliğimde de var .o kadar dikkat ettiğim halde . Sadece fitil kullandım yıkama jeli kullanıyorum . Bu hafta tekrar tahlil vereceğim insAllah bitmiştir