Firatlar Kızım olsun çok istiyorum çevremde de genelde kız geç gösterir diyorlar erkenden heveslenmelimiyim acaba 🌸 bir oğlum var birde kızım olsun cok isterim tabi sağlıkla gelsin başta o ayrı🥰
Elsu26 Firatlar benim de 17+5 göstermedi herkes kızdır diyor ama bilmiyorum ben de kızım olsun çok istiyorum 😊 sağlıklı olurlar inşallah 😊
Merve2Asel Firatlar gönlüne göre olsun heveslenme tabi bu durum erkektede olabiliyor ilk kızım özelde 13 haftada 2. Devlette 21 haftada ögrendim bende hep kız istiyordum
cinarduru Firatlar bende dün gittim 16+3 ’üm göstermedi ama doktorum büyük ihtimal kız dedi. Bi oğlum var 🤗
Firatlar cinarduru aynı durumdayız bende cok isterim ama durum ne olır bilemiyorum geç göstermesi kız diyorlar
Esrasmsek Canım öncelikle Allah gönlüne versin inşallah ama çok heveslenme geç gösterince illa kız olmuyor benimde 16 .haftada 2 ayrı doktora gittim göstermedi 17 de tekrar gittİm erkek dedi doktor Firatlar