Arkadaşlar hamileligimin başından beri özel muayenesine gidiyorim doktorumun hastanede görev yapmıyor çünkü doğumlarda hastaneye gidiyor şimdi ben eğer dogumu doktoruma yaptirirsam hem doktora hemde hastaneye para vericem buda bizi zorlicak maddi acıdan devlette doğum yapmayı düşünüyorum çalıştığım içinde ayrı ayrı hem devlete hem kendi doktoruma da gidemiyorum kaçıncı haftadan sonra devlete gitmem lazım sıkıntı olmazsa son 1 ay falan gitsem devletteki doktorlar doğum icin beni kabul ederler mi denizlide yasıyorum burda doğumlar 3200 den başlıyor her hastanede 4000 diyen yerler var