Mrymgn bende bugün 23. Haftaya girdim kasık agrım hep vardı ama son haftalarda özellikle geceleri arttı sırt üstü yatınca daha da artıyor 🤦🏻♀️ Yan yatmaya çalışıyorum bacağım ve ellerimde de uyuşma oluyor sanırım bebiş büyüdüğünden 🤷🏻♀️Doktorum kasık agrıları normal diyor rahim büyüyor ondan okuyor diyor bakalım daha ağırlaşacağız ilerde nasıl olur 🤗