MeltemOlgun 15 gündür göğüs ucu problemim var. Hala iyileşmedi. Şu an kabuk bağlamış durumda. Her ne yaptıysam işe yaramadı. En son lansinoh krem aldım 5-6 gündür onu kullanıyorum. Hala iyileşmedi. Benim gibi yaşayan oldu mu? Emzirirken acayip çok canım acıyo?
ozdenarda MeltemOlgun ben yasiyorum 1 aylik kizim var gogus ucumun yarisi gtti ve tamamen soyuldu emzirmeye ilk basladgmda her sefernde gozumden yas geliyor malesef
Betllll MeltemOlgun doktora git bi cnm bi tanıdığım vardı onunda böyleydi başta sonra göğüs ucu koptu
ozdenarda MeltemOlgun evet malesef devam ediyor baslarda kizim dger gogsumu hc almadi 20 gune yakin zorlamadn oldu sanirim
Demir İmkanınız varsa gümüş kapaklardan alın derim.Doğuma 1 hafta kala falan alıp kullanmaya başlıcam ben.