Senosum38 Ezgiii11 15+4 hissetmeye 1 hafta önce başladım 😊 ama ben cok zayifim bu yuzden erken hisseduyosun dedi doktorum normalde bu haftalarda hissetmek zordur benim ikinci gebeligim kizimda 17 18 haftalarda hafif hafif hissetmeye başlamıştım
poyrazinannesi3547 Ezgiii11 16 haftalıkken 1 kere hissettim o kadar daha düzenli hissetmek için 20den sonra diyorlar