uzlet Selam kızlar gebeliğinde tetanoz aşısı olmamayı tercih eden oldu mu ? Fikirlerinizi alabilir miyim
Sdtcnts uzlet benim bu hafta olmam gerekiyor. Yani olmalıyız bence doğum esnasında özellikle ne olacağını bilmiyoruz en azından biz ve bebeği korur. Hem 5 doz olunca artık ömür boyu olmuyoruz
Aysobaciniz uzlet ablam üçüncü gebeliğinde olmadı, diğerlerinde olduğu için bunda olmak istemiyorum dedi, bir sıkıntı yok şimdilik tabi olmayacağı anlamına gelmiyor, neler olur bilinmez ☺️
Strong_mother01 Aysobaciniz benim de 3 gebelik olunca hekimim ilk dozu yaptı 2.ye gerek olmadığını söyledi ama yapılması bence iyi
derya46 uzlet yok hayir ilk gebeligim canim evlenmeden önce calisirken vurunmustum ama ondan kaç sene gecti uzerinden bana dedi o asi dedi hastanede dogum yapmayanlar için tarlada evde dogumu olanlar icin dedi simdi heryer hastane dedi gerek yok dedi
uzlet derya46 ya aslında ben de öyle düşünüyorum pek aşı vurdurma taraftarı değilim ama herkes çok gerekli olduğunu söyleyince kafam karıştı
Happy-41 derya46 bunu söyleyen doktor mu herkes hastanede doğum yapıyor ama tetanoz aşısını oluyor siz ameliyathanedeki bir makasin bir aletin sterilliginden ne kadar emin olabilirsiniz ki bu yıllardır herkesin yaptırdığı bir aşı bir zararı olduğunu da duymadım kaldı ki normal zamanda bile elimize paslı metal bise batınca çıkınca hastaneye koşuyoruz ya da bir hayvan ısırdığın da.
uzlet elifbelirmis benim de pek bilgim yok Bana da sağlık ocağında söylediler. Sen de yaptırmadın öyleyse canım
elifbelirmis uzlet yaptırmadım açıkcası steril ortamda doğum yapıyoruz. Bir de Yagmur İbiç in hamilelikte tetanoz aşısı ile ilgili bir yazısını okumuştum bana çok mantıklı gelmişti