Benim daha önce vardı yap bezesi eşim ve annem aldırmamı istemedi şimdi kocaman oldu gebelikle birlikte ve aksesuar memeye dönüştü agrı yapıyor sizin geçer diye düşünüyorum et beni olanların kimileri dökülüyor bezeler ise sadece adet olduğu zaman sızıya neden oluyor sizin toplanan sütten olduğunu düşünüyorum zamanla gögüsleriniz alışınca geçecektir 😌