Halis-1 Haftadayim yururken belime kalcama agri saplaniyor cok kotu ayni durumu yasayanlar varmi agriyi gecirmek icin neler yapiyorsunuz .
Ayliss1 @Halis-1 bende aynı durumdayım 37.deyim. Ya geçmesini bekliyorum 😂 yada uzanıyorum sağa sola dönüyorum geçiyor
nikoland Benimde kalçama bıçak girer gibi ağrı girip gidiyo. Ara ara karnım ağrıyo sancıyo sona yaklaşıyoruz 😍
Austosprensi_ nikoland evet bana da belimden damarlar kopuyor sanki bi an arada sancı giriyor az kaldı Allah yardımcımız olsun inşallah
nikoland Halis-1 yok canım benimki kız 👧 ilk doğumum oğlumdu onda hiçbişey bilmedim doğuma gidene kadar bunda sancıda sancı ağrıda ağrı bulantıda bulantı 😭😭
Austosprensi_ Halis-1 hayır kendi geçiyor ama bugunde oldu artık yalancı sancilar başladı hazırlıyor vücudu bünye