Kızlar 30 haftaligim fakat en son bebek 2 3 hafta ondeydi . Sabah afedersiniz büyük tuvaletimi yaptım önceki günler kabizdim hatta çok sevindim. Sonra ishal ağrısı gibi ağrım olmaya başladı . Bı geçiyor 5 10 dk sonra tekrar başlıyor hafiften ishal gibiyimde ama alt tarafımdaa kaşıklarda olması bu erken doğum belirtisi mi dun karpuz yemiştim o da bu ağrıları yaparmi birde mide bulantısı var