Günaydın kızlar 10 haftalık hamileyim 15 gündür 3 gün arayla gece üşütme geliyo donuyorum resmen ama içimde yanıyo tabi soğuk soğuk terliyorum ishal oluyorum sonra aşırı halsizleşiyorum ben sıcaklara bağlıyorum ama bugün yinede bi doktora gidecem başına böyle bişey gelen var mı