Ipek3427 ben detaylı için özele gitmiştim orada böbrek büyümesi olduğunu söyledi sonra devletteki doktora gittim perinatoloji bölümüne gönderdi 2 hafta bekledim randevuyu gittim doktor resmen ultrasonu karnıma değdirip çekti işte yüzde 99 sakat değil ama yüzde 1 ihtimal için amniyosentez yaptır filan dedi sinirlerim alt üst oldu dışarı çıktığımda resmen dünyam yıkılmıştı ilk işim çapaya randevu almak oldu gittim konseye filan girdim bisürü stres yaşadım ya