Es-em02 gözde hastesine gidiyorum cmm.orda Ömer Demirtaş’ var o doktora gidiyorum.bir kaç de devlette Talha beye gittim..oda çok iyi doktor..çok ilgili.bebim hamileliğim SKntili diye devlete gitmiyorum Adıyaman merkezde ki kadın doğum Hastanesi o kadar kalabalık ki sıra vulmakta sknti sıra gidince geçte geliyor