Merhaba kızlar hayırlı günler. Dünden beri geçmeyen bi kasık agrılarım var, 13+3 günlük hamileyim hamileliğimin basından beri yasıuorum bu problemi zaten ilaçta kullanıyorum. fakat dünden itibaren iyi hissetmiyorum kendimi kasıklarım acayip agrıyo ve içimde bi huzursuzluk var sarı akıntım yine koyulasmıstı dualarınızı beklıyorum bugün doktora gideceğim 😞