Yenibiranne111 Arkadaşlar 12+5haftalik hamileyim çok fazla yanmam var sizde de oluyor mu suyuda çok içiyorum ama
Tubis2021 Yenibiranne111 idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktoruna danışıp bir tahlil yaptırmalısınız
Yenibiranne111 zehranurr afedersiniz wcden çıktıktan sonra bile 10 dakka falan yanmayı çok fazla hissediyorum bir sorun olurmu bu hamilelikte
zehranurr Yenibiranne111 büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu var. Çoğu gebe yaşıyor bu sorunu doktorunuzla görüşün tahlil yapıp ona göre ilaç yazar