Arkadaslar foruma daha yeni katildim. Alikahya hastanesi ile ilgili merakimi gidermek istiyorum. Bir kere gittim agzimin payini aldim ,daha da ugramadim oraya.ben gittigimde doktorun yaklasimini hic begenmedim. birde suriyeliler cok fazlaydi. kargasa dolu, havasiz pis bir ortam. Pandemide daha da kotulestigi yonunde duyumlar aliyorum. Gercekten boyle bir hal soz konusu mu yoksa bilgi kirliligi mi. Gecen bu zamanda hicbir duzelme olmadi mi? Guncel olarak su an gebeligi boyunca alikahyaya gidipte memnun kalaniniz varmi. Var ise hangi doktor? Olumlu olumsuz gozlemleriniz neler?