Kızlar çok şükür bende kızımı spinal sezeryanla kucağıma aldım. Planlı olunca öyle uzun uzun bir hikayem yok . Prensesim 50 cm boyunda , 3500 kg doğdu . Minyatür bebek gibi 🧿Sadece yeni sezeryan olmuş biri olarak diyorum ki korkulacak hiç bir şey yok kızlar. Bu benim ikinci gebeliğim ikinci sezeryanım . Sadece tavsiye olarak şunu diyebilirim terlediğinizde sık sık üstünüzü değiştirin. Ben hata ettim bir şey olmaz havasında . Ama maalesef omuzlarımda ciddi bir kas ağrısı oluştu . Şuan sıcak tutarak, kas gevşeticilerle yumuşatmaya çalışıyoruz. Sezeryandan daha zor diyebilirim . Sonrasında bol , bol sıvı tüketin. Ne baş ağrısı ne de bel ağrısı yaşamadım . Kahvede her zaman içtiğiniz kadar için fazlasına gerek yok . Hepsinden önce su . Sütünüz için , hızlı iyileşmek için, gaz için su ,su ,su …