aysenihat Bu hastane yeni açılmış galiba. Gideniniz var mı acile filan nasıl doktorları, odaları, doğum haneleri??
zeytinkiz aysenihat 1 senelik hastane. Özelle başladım 3 aydır oraya gidiyorum özelde ki doktorum tavsiye etti. Muayene de hiç sıkıntı yaşamadım doktorlar ilgili bilgili zaten seçmece doktorları topladılar oraya. Dogumda resmi tatillere denk gelmediği sürece iyi. Normal dogumsa özel kendi odanızda yapıyorsunuz ameliyat haneye yada dogum haneye gitmiyorsunuz sonra o normal kalacağınız odaya cevriliyor.1 refakatçi kabul ediliyor değişim yok. Baba sadece 30 dk falan bebeği görmek için yanına cıkabiliyor.bebwğin kimlik başvurusu hastanede yapılabiliyor. Cocuk parası içinde hastanede başvuru yapabiliyorsunuz. Eger extra bir durum olmazsa normal dogum 24 saat sezaryan 48 saat hastanede yatıyor. 35 haftamdayım. Dogumu orda düşünüyorum kısmetse.
aysenihat zeytinkiz bende özelle başladım sonra beni de oraya yönlendirdiler. UZun açıklamınız için teşekkürler