Simges16 Kızlaar selam, 36+3 üm, bir iki gündür bebeğimin hareketlerini iyice kasıklarımda çatımın orada hissediyorum, başka ne ağrı ne sızı herhangi bir şey yok, doktor kontrolüm cuma günü size danışmak istedim. Normal mi acaba ya da var mı benim gibi olan?
ElifBademmm Simges16 36+3 bende de aynı durum. 5 den beri uyanığım ve kasıklarımda hareket ve baskı hissediyorum
elayaz_ 36+2 deyim inanın 3 den beri kasığımdaki o baskıdan uyuyamıyorum bende ne yapıcaz bilmiyorum belki tecrübeli biri vardır bekleyelim buralarda 😀