1prensannesi-34 ay öyle düşünme kuzum Allah yardımcın olsun 😊 benim 2. Gebeliğim zorunlu sezeryan olma ihtimalim ilkim normaldi hani insan bilmediği şeyden korkar derler ya sezeryan olursam diye korku var içimde hakkımızda hangi doğum şekli hayırlısıysa o olsun inşallah sıkma canını belki dayanamam dediğin sancıyla hastaneye gideceksin 1 saatte doğurup çıkacaksın belki