Es-d mineirem benim değerlerin iki üç sayı üstünde sizinkiler. Doktorum gayet iyi risk durumu çok düşük demişti bana. Sizinde öyledir gönlünüzü ferah tutun ☺️
Tugce1450 mineirem Öğrendiğinde haber veririmisin ya bhc mi ne 50nin altı olursa erkek mi ne diyorlardı merk ettim gerçekten dgru cikiyormu 😊
AlyaEkmen_ Tugce1450 Benim 71 idi Cinsiyetimiz kesin erkek 🙊💙ben o değerlendirmenin doğru olduğunu düşünmüyorum 🤗
Tugce1450 Deniiiza acaba yüksek cikincami erkekti yoksa 🤔 htrlatamiyorum ya yüksekse yada 69den alcksa bsey diyorlardı 😊neyse hyrlisi olsun ❤️
gul064 mineirem Merhaba bende daha sonucu göstermedim cinsiyeti de öğrenemedim bakar mısınız ☺️ 
gul064 mineirem inşallah canım biz oğlum var Bi tanede kızımız olsun istiyoruz Rabbim sağlıkla verir inşallah