Zeynebakman 7 cm açıklık ile yatışım yapıldı. Çok sancı çektim ama çok şükür. Dualarınızı eksik etmeyin.🤩
1Hanzadehanim Zeynebakman bir avazda kurtulursun inşaAllah canım benim sağ sağlim evladına kavuştursun rabbim
Merakettiklerim Zeynebakman Bir şeyler uyguladıniz mi açıklık olması için, müsait olduğunuz vakit tavsiye alabilirim, daha 35+0dayiz bizde
Beely Zeynebakman Maşallah Maşallahh, Allah yardımcın olsun hayırlı güzel bir doğumun olsun bebişini kucağına al sağ salim İnşallah annesi💕
Zeynebakman Prenses21 Yok kendi sancılarımı 2 gün boyunca evde çekiyorum. Biraz zorladı beni açıkçası
Elikra Zeynebakman maşaAllah barekAllah şu anda belki de Doğum yapmışsınızdır bile ☺️ Sağlıkla doğup yavrunuzu kucağınıza alın inşaAllah
_cekirdek54 Zeynebakman 2 gündür çekmişsiniz sancıyı doğum 2 dakikada olur inşallah bi avazda 😊 bizede dua etmeyi unutmayın
elifinannesiiii Masallah allah bir avazda kurtarsın saglıkla kavusun bebeğinize insallah darısı basınıza🙏🏻 Su veya nişan gelişi olmuş muydu? Yoksa sadece sancı mı? Bende bekliyorum sancılarım var ama gelen giden yok🤭