Esmayy388 ah keşke normal olsaydı diye o kadar dua etmiştim ki aslında korkacak hiç bir şey yok ikisinde de acı var elbette birinde öncesinde sancı çekiyorsun sonrası güzel bebeğini kucağına alıp odana gidiyorsun mesela bu benim hayalimdi. Diğerinde de sonradan çekiyorsun acısını. kendimden bahsedeyim mesela. Ameliyat anında hiç bir şey hissetmedim en kolay kısmı burası ve en duygusali. Ameliyat bitti kızım geldi dünyaya öptüm foto çekildik o odaya gitti benim dikişlerimi yaptılar sonra 15 dk da beklettiler her ihtimale karşı ondan sonra odaya aldılar. 3 saat hiç bir şey yemek içmek yok sonra su ile başla sıvı şeyler ye piskuvi meyve suyu vs ye dediler. 1.20 de doğum oldu akşam 8 de
ayağa kaldırmak için hemşire geldi en zor kısım buydu. O kadar acıdı ki kendimi yataga atmak istedim izin vermedi hemşire iyiki de vermemiş yoksa ben o acıyı tekrar yaşamamak için hiç kalkmazdim heralde. Zorladılar anca ayağa kalktım bir iki adım attım vs. Daha sonra tekrar eşimle denedik . Zor anlar bunlardi sonrası her yürüyüşte biraz daha azaldı ağrı tabii ağrı kesicinin etkisi de vardı. Bir hafta boyunca gülme öksürme hapşırma vs yapamıyorsun. Karın kasildigi için çok aciyordu. Kardeşim güldürdu beni hastanede hem gülüp ardından acidan hıçkırarak ağlamıştım 🙈 yataktan desteksiz kalkamıyorsun ilk zamanlar bir de yan döndüğümde karnım çok ağrıyordu bir hafta antibiyotik ve ağrı kesici aldım yoksa duramazdim . Bir hafta sonunda bıraktım hafifledi ağrılar. Şuan 22. Gündeyiz çok az ağrı hissediyorum onun dışında hiç bir şeyim yok çok şükür. Kendine iyi bakarsan dikişlerin iltihap tutmazsa sıkıntı yaşamıyorsun. Ben böyle karışık anlattım ama merak ettiğin birşey varsa başka cevaplarım