Başlıktada olduğu gibi kalp atışını duyamadığımız bebeği ultrason da dahi incelemekte zorlanıyorlar sağlıklı bi gebelik olmamasından ötürü formu bozulmuş ödem oluşmuş artık inceleyemiyoruz denildi.. muhtemelen düşük yapacağım söylendi bekliyorum öylece gözüme uyku girmedi Rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasip eylesin..😪