Merhaba kızlar ben Bi hafta önce doğum yaptım fakat göbeğim de Bi değişiklik olmadı hayla sanki hamileyim birde kim görse hamilelik muamelesi yapılıyor dışarıdan herhangi biri.. Buda benim canımı ve moralimi çok bozuyor sizce geçici mi 🤔aranızda bunu yaşıyan ve sonrada düzelen var mı İnanın ki bu lohusalıkta bide o eksikti psikolojimi iyice bozdular😔😔