Otururken bir sızıntı hissettim. Kalkıp lavaboya gittim iç çamaşırım ve dış kıyafetimin ağ kısmı komple ıslanmıştı. 38+5 şuan. Suyum gelmiş olabilir mi? Sanki sancımda var ama hafif hafif psikolojikte olabilir ne yapmalıyım. İlk gebeliğim tecrübesinin :(